Locatie manager Arnhem gezocht!

Wij zijn een kleinschalig kinderdagverblijf, aan de rand van Arnhem vlakbij het winkelcentrum Presikhaaf. Bij Kinderopvang Twins beschouwen wij elk kind als een unieke persoonlijkheid.

Kinderopvang Twins is sinds kort onderdeel van Kinderopvang Kindernet – ‘Net even anders’

De kinderopvang die het kind in jezelf naar boven haalt en waar je zelf als kind dolgraag had gezeten! Bij Kindernet maken we samen herinneringen! Dat is Kindernet. Wij bieden de volgende opvang aan:

  • Dagopvang (0 tot 4 jaar)
  • Peuterspeelgroep (2 tot 4 jaar)
  • Buitenschoolse opvang (4 tot 13 jaar)
  • Vakantie opvang

Kindernet is een kleinschalige kinderopvangorganisatie met locaties in de Achterhoek en de nabije omgeving, waar kinderen, ouders én medewerkers gezien en gehoord worden. We hebben een duidelijke pedagogische visie en wij zien de ruimte als 3e pedagoog. Hiermee stimuleren wij kinderen zich spelenderwijs te ontwikkelen. Als organisatie zijn we ondernemend, altijd in voor iets nieuws en gaan voor de beste kwaliteit.

Bij Kindernet werken ongeveer 300 medewerkers op locaties in Aalten, Deventer, Doetinchem, Gaanderen, Warnsveld, Zutphen, Voorst Empe en Arnhem. We hebben een inspirerende en collegiale werksfeer, waarbij volop aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling. Op onze locaties, maar ook op ons Centraal Bureau, hangt een ontspannen sfeer, waardoor kinderen én medewerkers zich thuis voelen en plezier hebben. Wij maken van elke dag iets bijzonders!

Wat ga je doen?

In de functie van locatiemanager geef je leiding aan locatie Twins in Arnhem. Je gaat samen met het team zorgdragen voor een fijne werksfeer en een fijne plek voor kinderen, medewerkers en ouders. Je bent verantwoordelijk voor de optimale personele bezetting (kwantitatief en kwalitatief) en voor de samenwerking met sociale partners in de omgeving. Je geeft leiding aan de pedagogisch professionals van de locatie(s) en je bent de gastvrouw/-heer voor ouders. Je bent voldoende gekwalificeerd om bij te springen op de groep. Je draagt zorg voor het maken van de roosters, (mede) voorbereiden en voorzitten van overleggen en de vertaling van beleid naar de uitvoering.

Je draagt bij aan het optimaliseren van de pedagogische kwaliteit en aan de ontwikkeling van je medewerkers, door ze te coachen en de onderlinge samenwerking te stimuleren. Samen met het team zet jij het pedagogisch concept (voor 0 tot 4 jarigen) neer: de ruimte als 3e pedagoog, waarbij de echte wereld voor peuters/kleuters wordt nagebootst.

Je wordt bij al deze werkzaamheden ondersteund door de medewerkers van het Centraal Bureau. De pedagogisch beleidsmedewerker en de pedagogisch coaches hebben daarnaast een taak in de pedagogische coaching van medewerkers en het team.

 

Wie ben jij?

Wij zoeken een ervaren, energieke, ondernemende en sprankelende locatiemanager met oog voor resultaat. Je staat open voor nieuwe ideeën, bent flexibel en communicatief sterk, zowel mondeling als schriftelijk. Je bent een locatiemanager met een grote dosis zelfvertrouwen die haar verantwoordelijkheid pakt en draagt. Daarnaast ben je in staat medewerkers te motiveren en elkaar én Kindernet te verbinden. Voldoe je daarnaast aan onderstaande kwalificaties, dan komen wij graag met je in contact.

  • Je beschikt over een relevante afgeronde Hbo-opleiding;
  • Je bent werkzaam geweest als pedagogisch professional in de kinderopvang;
  • Je hebt ervaring als leidinggevende en bent een verbinder;
  • Pedagogische kennis van opvoeding en de ontwikkeling van kinderen staat bij jou bovenaan;
  • Digitale systemen zijn voor jou geen probleem;
  • Je hebt inzicht in en kan inspelen op de marktontwikkelingen binnen de kinderopvang.

Wat bieden wij jou?

  • Een contract voor de duur van minimaal 1 jaar met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd;
  • Een uitdagende baan voor minimaal 24 uur per week, dagen en tijden zelf in te delen;
  • Inschaling in schaal 9 (€ 3.399,- tot € 4.635,00 op basis van 36 uur) van de cao Kinderopvang;
  • Tegemoetkoming in de reiskosten, een eindejaarsuitkering en een ruime verlofregeling conform de cao Kinderopvang;
  • Een laptop en een telefoon;
  • Voorrangsplaatsing en kortingsregeling voor je eigen kinderen bij Kindernet;
  • Verschillende mogelijkheden qua opleiding en training;
  • Werken in een gezellige, warme en informele sfeer.

Interesse in deze functie?

Wacht dan niet te lang en stuur je cv en motivatie op via onze website www.kdvkindernet.nl Heb je vragen over de vacature of over het werken bij Kindernet? Neem dan contact met Jan-Willem, Teammanager via (0575) 533 800